Facebook名片

2014年6月27日 星期五

Episode Four

人到中年,做咗咁多年人,心裡面總會有過啲大大小小嘅傷囗。時間過去,傷口结疤,當我們都以為自己早已從受傷當中康復過來時,其實這些陳年嘅舊傷口,還在背後發揮著影響力,隱隱地影響著我們的行為和決定。

*****

「我真係有一刻,奢望你囝囝會為你哋兩個嘅婚姻帶嚟些少曙光的。」我大囗地喝下那杯啤酒:「唔該,要多一杯。」

「挑,你都識講啦,"奢望"吖嘛。」Kelvin嘆了口大氣:「我份人好現實的,從day1知道Iris大肚開始,就知道會有今日。我從來都冇懷疑過。囝囝出現,只係將時間稍微推遲咁解。」

「明白,只係我諗唔明,Iris究竟做過啲乜嘢咁令你反感,要你非離開不可?」我説:「唔熟你嘅話,肯定以為你有第三者。」

聽罷,Kelvin忽然大笑起來。

「老友,你講得一啲都冇錯呀!」Kelvin也大口地喝了一口酒:「Iris早就一口咬定我有第三者囉,你話我呢個老婆,有幾咁了解我呢...」

*****

大學時候嘅Kelvin, 係個超級好好先生。我認識佢嘅時候,佢有一個喺中學就開始拍拖嘅女朋友Selina。呢個Selina嘛,勉強都算係個靚女的,不過個為人呢,我就覺得幾麻麻地了。脾氣唔好不特止,仲成日駛到Kelvin好盡,管接管送擔擔抬抬仲要呼呼喝喝,總之當佢係工人多過係男友。我咃成班大學同學仔,個個都唔多睇得過眼,成日都「苦口婆心」咁勸佢,呢啲女,早飛早著啦。

「你哋唔好咁話佢啦..」Kelvin總係咁樣答:「Selina只係講嘢直啲遮...」

「挑那星你自己呃自己啦!」我哋呢班損友其中一個答説:「講嘢"『直』同『刻薄』係有好根本嘅分別架仆街!你老母係咪前世未見過女人呀,硬係要攬住呢條臭四!」

「都話叫你哋班友咪咁咯!」Kelvin老沒好風氣地回答:「Selina佢有其他男仔溝佢佢都唔受溝呀,有啲條件仲好好添,靚仔過我又有米過我呀,咁佢都仲肯同我一齊,都算係咁啦,仲想點?」

「你瞓醒未呀白癡仔!」損友又忍唔住了:「佢話有有錢仔溝你又信!佢話美國總統溝佢都得架啦!『講』之嘛!挑,你話我把口臭我都係咁話,以佢咁嘅質素,真係有錢仔嘅,就唔會睇得上眼啦下話...」

「嗱,你班友講嘢唔好太過份呀吓...」Kelvin有點發火了:「咪以為我唔會開你拖...」

「得得得…」損友答得悔氣:「大哥你想死莫非我哋會唔俾你死咩。」

類似這些同學之間的conversation,幾年的大學生活裡,我是見證過許多次了。損友也許真是有點口賤,但他所講有關Selina的,我是打從心底裡面認同的。一來我哋都唔相信,班有錢仔會睇得上Selina,二來,我地都堅信,以Selina份人,如果真係有個發雞盲嘅有錢仔肯埋身,佢肯定會九秒九咁仆到過去啦,仲邊得閒留響Kelvin身邊扮晒不離不棄?

讀大學嘅時候,總有啲招搖過市嘅有米同學仔,會臭串地揸住架由老豆俾錢嘅名貴跑車出入校園的。也許都是酸葡萄吧,在我哋嘅眼裡面,畫面總是咁樣的:名貴跑車𥚃面,司機位上總是坐住個面目可憎嘅樣衰死肥仔,而肥仔身邊,則永遠坐住一個女神級數靚女同學的...而質素卻肯定是比Selina高出好幾班的。

Selina被我哋呢班毫冇口德嘅同學仔響背後足足鬧咗四年,直到畢業前嗰一年,Selina真係出軌了。有一日阿杰響街上撞到Selina真係拖住一個有啲樣衰嘅肥仔。Selina大概都知道,自己被阿杰睇到了,速速甩開肥仔隻手。

阿杰喺我哋呢班同學仔當中,算是最有口得嘅一個了。阿杰響「撞破」咗Selina之後,走來跟我商量,問我係咪要如實咁話俾Kelvin知。老老實實,我睇唔順眼Selina呢條八婆好多年了,俾我哋捉到你嘅痛腳,幼稚的我,當然決定第一時間去告佢一狀。

當日晚上,阿杰跟我一齊走到去Kelvin嘅宿舍,打算「爆Selina大鑊」。冇諗到嘅,係Selina早已比阿杰同我快一步,向Kelvin「自首」了。我哋到達宿舍的時候,Kelvin已經被人率先拋棄了。

「我一早都講,Selina唔係你地講到咁差冇人溝㗎啦!」呢個時候Kelvin仲響度幫緊Selina講開說話,而說話既時候,Kelvin兩眼係泛著淚光的:「嗰條肥仔,揸寶馬㗎。」

呢個係我所見過,Kelvin最難堪嘅一次。

後來Kelvin響畢業搵到錢之後,就無啦啦多咗舖買車換車癮。每隔幾個月,佢就換新車,但換來換去,都係寶馬。由一個型號換另一個型號,由一個顏色又換另一顏色…我其實覺得近乎有啲病態,而我倒從來沒有開口問過,到底這是否因為當日那個肥仔嘅原故。

*****

「其實Iris真係冇特別做過啲乜嘢,令我覺得好反感的。」Kelvin望著酒杯:「你可以話係我問題吖,係我嘅錯吧。但我由第一日同Iris拍拖開始,我就覺得,其實我唔係真係咁鍾意佢的。」

「很仆街吧?你一定係想鬧x我:『唔鍾意人又同人結婚生仔?』啦?」Kelvin苦笑:「唔係個個好似你咁好彩,細細個就搵到個"the one"過人世呀老友。」

我好彩,我當然知道。但Kelvin同Iris既問題,我老早就提醒過佢了。只係我有我提,佢有佢唔理,到後來佢忽然話我知佢同Iris打算結婚,咁我又只好祝佢幸福快樂永結同心。做friend既,要講既都講咗,仲可以點?

俾Selina飛咗之後,Kelvin斷斷續續同個幾個女仔拍過拖。Kelvin畢業後搵到份好工,收入高,自然多女埋身。唔知係咪我錯覺,包括Iris在內,佢啲女朋友,我總係覺得,對Kelvin有一份「崇拜」既感覺。以前佢同Selina拍拖嗰陣,關係係非常之唔對等,女尊男卑既情況係好嚴重的。但佢之後既呢幾段感情,情況就好似嚟咗個大逆轉咁,男既佔晒上風,而且一直去到Iris之前既幾個女朋友,都係俾Kelvin主動拋棄的。

「其實我都奇怪…」我問:「當日我都唔覺得你特別好鍾意Iris的,最後點解你會同佢結婚?」

「唔係呃你…」Kelvin嘆了口氣:「當日其實係佢向我求婚的。」

這個我倒真的沒有想過。

「你知Iris比我同你年紀大歲幾架可?」Kelvin說:「佢同我求婚嗰日,正正係佢廿九歲生日。佢話自己好快就三字頭,大限將至,青春已經走到盡頭…而且好想生個小朋友。」

「我嗰日好忙,連佢生日我都唔記得咗,咩禮物都冇準備…」Kelvin又喝了一口酒:「於是佢問,可唔可以應承同佢結婚,當係送俾佢既生日禮物。」

「就係咁你就應承咗?一世㗎喎哥仔…」我說:「會害死人架。」

「妖,我衣家咪知囉!」Kelvin做了反白了眼的表情:「佢問我嗰陣,佢對眼谷住幾大泡眼淚呀…我嗰一刻,淨係覺得,呢個女仔好可憐,好想好想幫佢同保護佢。嗰一刻,我係真心覺得佢好attractive架。」

「我應承完佢,第二朝瞓醒,已經即刻覺得有啲後悔啦。」Kelvin表情有點無奈:「但起身嘅時候,見到Iris瞓響自己身邊,好似瞓得好甜咁樣,我又諗,不如試吓啦,可能最後會ok呢?」

試吓?!

「終於試咗幾年,都係覺得唔得。」Kelvin苦笑:「Feel既嘢,冇就係冇。我呃唔到自己。」

對於佢地兩個既故事,我一時間唔懂得comment。但我聽完Kelvin既自白,我總係有點不由自主地覺得,Iris當日多多少少係耍咗一點手段,氹Kelvin落搭應承同佢結婚的。及後佢地婚姻出現問題,Iris又再想以「生仔」既方法去挽救,我覺得同樣都係手段,道理上講唔過的。但呢幾年,我倒見證過Iris好努力咁嘗試迎合Kelvin,希望做一個大方得體既好老婆。可以肯定,佢係非常重視呢段婚姻,亦非常在乎Kelvin。諗到呢度,就連我都覺得,Iris真係好可憐。

Kelvin終於搬走咗,正式開始分居既生活。至於囝囝,仍然繼續同Iris一同居住。Kelvin每個星期,都會抽幾日返去Iris屋企,同個仔相處一下。等到個仔瞓咗之後,先至靜靜咁離開。

「呢個安排…當然係temporary啦。」Kelvin跟我說:「long term會點處理?我真係唔知道。」

最可憐的,其實還是個孩子。

Click here to add CK on your Facebook

2 則留言:

  1. 加油。 一連看了四章。 感受很深

    回覆刪除
  2. CK兄,請問如何能夠閱讀到你的另一個blog(http://manincentral.blogspot.com/)呢?以前一直可以打開的,一段時間無留意,最近發現無閱覽權,需要滿足什麼條件嗎?Thanks!

    回覆刪除